Just take me anywhere

Skrev ett sjukt långt inlägg som försvann, telefonen stängdes ner!! Kan inte va mer irriterad.
Minns inte vad jag skrev men ska försöka, skrev rätt mycket till men minns inte vad jag skrev.

Godmorgon, vaknade nyligen upp från en mardröm, en jättelång! Men klockan är ju ändå efter 12 så det gör ändå inte så mycket att jag vaknade. Har sovit så sjukt dåligt, vaknade vid 5 när Kalle åkte till jobbet och kunde inte somna om förrens efter 7, förstår inte varför.. sjukt jobbit. Så har riktigt ont i huvudet nu (som jag dock har varje dag).

Så ligger nu i sängen o lyssnar på lite musik o ska väl gå upp snart o ta tag i dagen med att inte göra något speciellt😂

Hoppas ni får en bra dag!
(null)     
Lätt en av de bästa låtarna från 2017👌🏼👆🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0