Dagen

Denna dagen har varit jättebra, haft en riktigt kul dag i skolan, endast 1 lektion idag mellan 8 - 10.30 , efter det så pratade jag med SYON om CSN o så, och efter det så mötte jag upp pappa i stan för att gå o kolla på nya byxor till honom då jag ville hjälpa honom hitta ett par snygga! Blev t.om 2👌🏼
Efter det så bjöd han mej på lunch på Chill Out, andra dagen i veckan jag blir bjuden på lunch på stan, mamma i måndags, hehe.

Vid halv 1-ish så möttes Kalle och jag upp för att gå till gymmet o bli medlemmar, så nu är det fixat! Och så gymmade vi också när vi ändå var där.
Sen så drog vi in till Mjölby för att köpa godis på Godishuset, och så hälsade vi även på Siri en stund då de va hur längesen som helst jag träffade henne sist. Mycket trevligt.
Och nu är vi hos mej, nyligen ätit tacos och ska nu duscha och sen fortsätta gosa med min underbara pojkvän❤️
Hoppas ni får en bra fredag!
(null)

(null)

(null)


Trackback
RSS 2.0