Börjat skolan!

Hej på er. Igår så var de första dagen på Komvux, var bara där i 1h då det endast var info. Efter skolan så åkte jag till älsklingen en stund innan han skulle åka till jobbet, vid halv 1 så mötte jag upp mamma på stan för en god lunch.

Och idag har jag varit i skolan 8 - 12.30 o haft 2 lektioner, Svenskan verkar kul, men Matten, usch asså!! Den är såå svår, hade 3h lektion idag och förstod helt ärligt ingenting, känns jobbit och tufft.. så det är tråkigt som fan, men får försöka så gott jag kan.
Nu ligger jag i soffan o kollar på någon serie med mamma, pappa och katterna.
Hoppas ni haft en bra dag!
(null)

(null)

(null)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att jag fick komma i ansiktet ditt var det bästa jag gjort

2018-01-19 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0