Lär känna mej lite personligare

Hur gammal är du?
Tjugo år och nio månader.
 
När vaknade du idag?
07.39
 
Vad åt du till frukost idag?
Ett ägg.
 
Nämn fem saker man kanske inte vet om just dej:
1. Jag är kanske den lataste människan i hela världen, haha nejmen, nästan..
 
2. Jag träffar bara fel killar hela tiden, börjar gilla folk för lätt tror jag. Hatar om man börjar träffa någon och man inte riktigt vet vad det ska leda till och så blir man tillslut ointressant precis när man började gilla personen vilket kan hända redan vid första mötet att man gillar/fattar intresse för någon.
 
3. Jag kan ibland vara lite småblyg när jag träffar en kille för första gången nykter innan man kommit igång att visa sin personlighet.
 
4. Jag litar tyvärr på folk för lätt och blir alltid sårad. Finns dessutom så mycket bullshit om mej som inte ens är de minsta sant.
 
5. Jag har aldrig haft ett förhållande, dock försökt väldigt få gånger men sen inte fungerat.
 
Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Jag är mest nöjd med helheten i mitt utseende och kropp, hade väl velat vara lite mer tränad men spenderar inte allt för mycket tid på gymmet för att kunna klaga. Minst nöjd vet jag inte riktigt, finns väl alltid saker man vill förändra med sej själv men inget direkt jag tänker på nu, vill ha längre hår, haha..
 
Vad har du gjort idag?
Haha verkligen ingenting, kollat på film hela dagen med pappa.. typisk söndag.
 
Vilken film såg du senast?
C/o Segemyhr har jag sätt hela dagen, såg "Mamma Pappa Barn" imorse dock.
 
Är du besatt av någonting?
Min iPhone (tror alla är) och mitt smink. Min familj och äkta vänner. Och musik och mina katter.
 
Beskriv en perfekt dag:
En varm sommardag, ligga vid poolen o sola och senare på kvällen fixa sej för att gå ut och träffa vännerna och hitta på något, vad som helst och sen somna med någon mysig, var riktigt längesen man sov med någon nu, haha...
 
Beskriv platsen du befinner dej på just nu:
Ligger i min säng med datorn och lyssnar på musik.
 
Vad lyssnar du på just nu?
"En Värld Full Av Strider" - Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia
 
Hur går du helst klädd?
Svarta eller vita byxor och någon snygg body under det.
 
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Nu när jag börjat jobba så är jag ju definitivt inte en kvällsmänniska längre då jag typ bara somnar hela tiden, haha! Men morgonmänniska är jag inte heller.. såatte vet inte?
 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Entreprenörskap, engelska och gympa tror jag.
 
Vad köpte du senast?
En macka på Subway inatt.
 
Vad har du i dina fickor?
Har inga fickor på mina byxor jag har på mej nu.
 
Vilken är din favoritaffär?
Min favorit internetaffär är Nelly annars är det nog H&M eller BIKBOK.
 
Favoritparfym?
Beyoncé "HEAT" och Nicki Minaj "Eau de Parfum"
 
Vilka smeknamn har du haft?
Alla säger Julia, några kallar mej för "blondie" annars är det väl inget. Ceder kan vissa säga ibland också men mestadels mitt förnamn.
 
Vilka är dina största svagheter?
Att jag litar och är för snäll mot människor skulle jag nog säga. Och även att det tar ett tag för mej att förstå att vissa saker är som dom är, inser oftast saker när det är försent att göra något åt det.
Är även tidsoptimist tyvärr, sällan i tid...
 
Hur lång är du?
1.64
 
Vad jobbar du med?
Är vikarie inom bemanningen och har just nu ett långvik till 21 mars på ett dagis i Borensberg.
 
Hur vill du att din framtid ska vara?
Vill jobba som lärare och bo i ett fint hus med någon jag älskar och ha minst 3 barn, Lily, Pontus, Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0