Nyårslistan 2016

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Hmm.. det gjorde jag säkert bara att jag inte kommer på något nu..

Vilka länder besökte du?
Besökte inga, var i Sverige hela året.

Är det något du saknade år 2016 som du vill ha år 2017?
Tror inte det.
 
Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
Oj, det finns ju så himla många man vill minnas! Som när man träffade vissa personer, vissa utgångar och sånt!
 
Vad var din största karriärsmässiga framgång?
Hade typ 5-6 jobb förra året, haha. Då jag ej tyckte det var roligt på de ena så testa jag ett nytt hela tiden, men nu känner jag att jag är nöjd med mitt jobb som vikarie på dagis!
 
Och din största framgång privat?
Fick detta året mycket mer självförtroende tackvare underbara människor som ger komplimanger, och då lär man sej tycka om sej själv bättre!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Måste faktiskt erkänna att jag lagt över 7000 på alkohol denna sommaren... och även flera, flera tusen på mat ute och kläder!!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dej om 2016?
Blev rätt många, hehehe....
"Work" (Rihanna feat. Drake) , "Ain't My Saint" (Peg Parnevik) , "Cake By The Ocean" (DNCE) , "Bada Nakna" (Samir & Viktor) , "Make Me Like You" (Gwen Stefani) , "Let Me Love You" (DJ Snake feat. Justin Bieber) , "Just Like Fire" (P!nk) , "Min Villa" (BEK & Wallin, Moberg) , "I Got You" (Bebe Rexha) , "Perfect Illusion" (Lady GaGa) , "Wide Awake" (Eric Saade feat. Gustaf Norén) , "Cool Me Down" (Margaret) , "Finest Girl (Bin Laden Song)" (The Lonely Island) , "You Are The Only One" (Sergey Lazarev) , "Don't Let Me Down" (The Chainsmokers) , "Se Mej" (Danny Saucedo) , "Into You" (Ariana Grande) , "Human" (Oscar Zia) , "Efterbralla" (GMX & Jockiboi) , "Ain't My Fault" (Zara Larsson) , "Elektrisk" (Marcus & Martinius) , "Rollercoaster" (Dolly Style) , "Black Car" (Miriam Bryant) , "If Love Was A Crime" (Poli Genova) , "Playing With Fire" (Liam Cacatian Thomassen).
 
Var du gladare eller ledsenare i år jämfört med tidigare år?
Lite både och, men mest glad har jag varit i år.
 
Vad önskar du gjort mer?
Tänkt innan jag gjort vissa beslut.
 
Den maträtt du åt oftast 2016?
Grillat & Ceasarsallad.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade först med familjen o åt smörgåstårta och på kvällen så var vi på uteserveringen och fuckade sönder som vanligt! Firade dagen efter med Hanna o var ute o åt och sen så var vi inne i öltältet och dansade och drack! Supernöjd.
 
Högsta önskan just nu?
Vet inte riktigt.
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp, att folk hade lite mer svar & förklaringar, man undrar och undrar och vet inte vad man gjort för fel eller om allt är ett missförstånd, man vill veta lite mer än att folk bara skiter i't istället, det skulle gjort mitt år mycket bättre om man fått förklaringar.
 
Vad fick dej att må bra?
Mina underbara vänner och min familj och djur!
 
Vem saknade du?
Privat.
 
Vad är du mest stolt över?
Att man klarat av detta året utan att hamna i fyllecell eller något sånt, haha! Nejmen, att man klarat av året fastän det har varit riktigt jävla jobbit och slitsamt ibland.
 
 
Testet är ifrån Kissies blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0