Maginfluensa

Hej igen! I lördags när jag kom hem så var jag så jävla bakis så jag spydde.. sen så mådde jag bra igen och drog på fest på kvällen. Sen igår (söndag) så vaknar jag ett par gånger tidigt på morgonen o har så jäävla ont i magen, känns som mensvärk! Sen så lyckas jag somna om och vaknar kvart över 9 och spyr ner hela golvet som fan.. har alltså fått maginfluensa, usch..

Alltså igår, jag spydde över 20 gånger.. kom verkligen HEELA tiren, så jävla hemsk dag igår!! 😭
Frös också ena stunden och sen så svettades man ihjäl sej! Och kunde inte vrida mej utan att må illa, mådde verkligen illa hela dagen igår, ingen paus på det någon gång...

Kunde inte ens äta något, så igår var allt man fick i sej: en knäckemacka, halvt glas blåbärssoppa, 4 små tuggor på en korv, en clementin, några russin och flera glas vatten.. så jäävliga hungrig ska jag säga er!😩


Men idag så vakna jag 6.25 och har varit vaken sen dess, inte kunnat somna om! Mår lite bättre idag, funderar på om man ska äta någonting då jag är så himla hungrig!! Hoppas bara det får stanna kvar isåfall..

Vill vara frisk så man kan få komma tillbaka till jobbet igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0