Spotify!

Gjorde "Mitt Musikår 2017 på Spotify" herromdan, superkul att se hur man har lyssnat under året som gått faktiskt! Fick upp det på Instagram, tror att det bara är att gå in på deras Instagram och göra det här också om du med vill veta vad du har lyssnat på mest under året som gått 😊

Här är mitt👇🏼
(null)
(Det är i ordningen man lyssnat på mest)
Blev förvånad över att Miley lång längst upp😊

(null)
(Det är i ordningen på låtarna jag lyssnat på mest)
Kan ändå tänka mej att "I Can’t Go On" är den jag lyssnat på mest då jag har lyssnat sönder den massor haha😂

(null)
(Det är i ordningen på vilken genre jag lyssnat på mest)


Sammanfattning👇🏼👇🏼
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0