Update

Hej på er. Nu har jag varit dålig på att blogga, igen, men har faktiskt en bra förklaring denna gång, har skaffat ny telefon och suttit i en hel dag + 2 halvdagar och fixat den med o flytta över bilder o så, och flera dagar för att ordna gamla osv osv, massa jobbit, är så glad att den är klar, finally!!
Blev en iPhone 8 Plus (Guld/rosa) med 256 GB, köpte den på Media Markt så fick den för endast 8000-9000kr, så riktigt bra pris för så stort minne! Fick även en rätt stor högtalare på köpet/halva priset om man höljde månadsfakturan lite grann på min Halebopfaktura, så är supernöjd kan jag säga er!👌🏼
(null)
Så att såhär ser den ut! Fiin vaa😉

Denna veckan har det varit jobb, var dock ledig i måndags (semester) och på kvällen så var jag på julbord med jobbet, trevligt!

Inte gjort så mycket i veckan, fixat rätt mycket med lite saker o så.
Men nu ska jag slå på en film o sen sova.
Asså är typ heelt kär i min nya pyjamas, så skön & snygg!😍
(null)

(null)

(null)

(null)

Asså ba för att han är så himla sööt!!😍
(null)




Trackback
RSS 2.0