A new day has come.

Idag så var de jobb på ett dagis i Österstad mellan 8.30 - 11.30 , sen så åt jag lite lunch innan ja drog till stan o lämnade tillbaka några kläder jag köpte herromdan (ej visat dom på bloggen) 😊 sen kl. 13 så hade jag ett möte med en chef o de gick superbra! Råka bli 10-15 min sen till jobb nummer 2 som började 13.30 - 16.30 på ett Fritis i Motala 😊 sen var jag helt slut! Stressig men bra dag!
Efter jobbet så åkte hem o åt mat med familjen, kollat teve, fått ett sjukt bra sms om ett erbjudande! Så sjukt bra vecka detta har varit, hoppas verkligen de håller i sej😃 väldigt nöjd med livet just nu👌

Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av "2 Broke Girls" och sen sova! Drömde mardröm även inatt så hoppas jag slipper de denna natten, kunde inte somna om på svinlänge! Den baara kom tillbaka 😔 som tur var så kunde jag skriva lite med Kalle vid 4 imorse (då han ej kunde sova) och även med mamma så lugnade ner mej lite!
Imorgon är det jobb mellan 8 - 13 😊
Godnatt💤

Trackback
RSS 2.0