Planerna för denna fredag📝

Hej på er! Har nu precis kommit ut ur en lång skön dusch! Ska nu gå ner o kolla om de finns något att äta innan jag börjar fixa mej💁 ska på något på AF, väldigt osäker på vad fan jag ska göra där dock..🙊
Funderar på om man ska ha klänning idag, vädret ser skönt ut ☀️

Har imorse haft morgonmys med lilla Charlie, han kom o hoppa upp i sängen o ville att jag skulle gå upp, la tassen runt min arm och kramade om, älskar när han gör så! Sen så gick han för en stund och kom sen skrikande tillbaka för att "tjata" ännu mer på att jag skulle gå upp och satte sej i sängen as nära mitt huvud o ba stirrade, haha! Och nu så ligger han i hallen och kollar på mej i badrummet o skriker för han vill ha uppmärksamhet, haha, älskar dendär katten!😹❤️

Senare ikväll så blir de förfest hos Billy med några och sen utgång, hoppas på en lyckad kväll ☺️👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0