Valborg

Jag vaknade igår tidigt och gick upp. Senare vid 3 så somnade jag om o vakna vid 4 och då var de dags o börja fixa mej, va föör trött o otagg för de egentligen😴 men efter en dusch så blev ja lite piggare så fixade mej 😊

Sen så kom farmor, min moster och hennes man hit o fira min mamma lite o åt mat 😊

Sen vid 7 så drog jag till Mjölby för fest med otroligt trevliga människor 😊

(haha, jag va för ful på bilden så drf ja tog bort halva ansiktet😂)





















Klappade även en orm för första gången igår, trodde aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle va nära en orm faktiskt🐍😁



Gick o la mej halv 2 igår tror ja, var iallafall otroligt trött när jag vaknade idag! Vaknade först vid 11 av att jag grät i sömnen och gjorde även de när ja vakna med, panikgrät och hade svårt o andas, har aldrig blivit så någonsin innan, men drömde hemskaste drömmen som jag inte vill dela med mej av här.. var såå ledsen när ja vakna men somnade sen om efter jag lugnat ner mej lite och tårarna slutat rinna, sen vakna jag några timmar senare o så har jag inte gjort så mkt idag, städat rummet & kollat på film, men nu ska jag sova så godnatt😚

Bilden är från idag, blåmärket ser ännu större och värre ut idag än de gjorde igår😳?!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0