Dags o sova

Har idag inte gjort mycket, vakna vid halv 2 och så har jag kollat på Vänner hela eftermiddagen till kvällen, städade iordning i rummet lite förut med och sen så har jag nog inte gjort så mycket mer!

Nu ska jag sova, ska jobba imorgon när typ alla andra är lediga😅 sen efter blir de o ta tåget till Hanna för att äntligen göra nya naglar, har plåster på en av fingrarna bara för att nageln är lös😂 dock så är jag helt kär i mina röda naglar och vill egentligen absolut inte ta bort dom men dom har nog gjort sitt nu, blir vita eller nudefärg imorgon 😊

Lagom avundsjuk på alla på snap som festar just nu, haha fuck😅🔫
Men nu måste jag sova så godnatt!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0