Dags o sova!


Kom idag hem runt 12 och pratade med familjen, städade rummet & bytte lakarn i sängen 😊

Fredrik åkte vid halv 4 till bussen mot Göteborg, tråkigt när han åker men hoppas vi ses snart igen!

Sen har jag badat med mamma och kollat film och ligger nu i sängen och tittar på "Spårlöst" och håller på o somna, så bloggar istället så jag blir lite pigg! Inte sovit så mycket i helgen eftersom jag inte sovit själv någon gång, men ikväll så äre bara jag i sängen, sköönt faktiskt!👌
Godnatt, ska borsta tänderna snart och sova!

Har även fått ett stort blåmärke på sidan av knät, vene vad jag gjort men fått de efter helgen iallafall😁😅
(de e störra irl, svårt o få på bild😁)


/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Melina

Är du o Billy typ på g eller nåt ? ;) :)

Svar: Nej, det är vi inte :) vi är bara kompisar ;)
Juliiamariahh

2016-03-20 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0