100 frågor

 
1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Min säng hela natten
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Friends (är ju dock en serie men aja)
5. Vem ringde du senast? Angelica
6. Vem ringde dej senast? Robin
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ”Hade dåligt med utrymme" från mamma
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår innan jag gick o la mej
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Halv 10
13. Vilken är din favorit julsång? "All I Want For Christmas Is You" - Mariah Carey
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
16. Var tror du att du befinner dej om tio år? Tror det är helt annorlunda från mitt liv nu, vågar inte gissa, det blir som de blir!
17. Vad skrämde dej om natten som barn? Minns inte, mörker kanske?
18. Vad fick dej verkligen att skratta senast? Jag skrattar hela tiden 
19. Hur stor är din säng? Stor
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara, har en stationär med men använder den inte
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Jag sover med bara trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5, men använder bara 2 när jag sover
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Motala bara
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Översocial, haha
27. Vilken är din favoritglass? Jordgubbsglass
28. Vilken är din favoritefterrätt? Tårta!
29. Tycker du om kinamat? Kommer inte ihåg, inte ätit de på typ över 10 år?
30. Tycker du om kaffe? Usch nej, vad äckligt!
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid på höger sida
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Såklart, who doesn't?
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Tror inte de
37. Vill du ha barn? Ja, om några år, absolut inte nu!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, kan Engelska, kan förstå pytteliite Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Pool såklart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, alkohol och kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Nja, några, men inte jättedyra
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Paradise Hotel & Melodifestivalen
44. Kan du rulla med tungan? Vet inte, hur gör man det?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga, men har nog alltid roligast med Hanna tror jag, vi är så sjuka ihop!
46. Sover du med gosedjur? Nope
47. Vad har du för ringsignal? Nån iPhonesignal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, de e klart
49. Vad har du närmast dej just nu som är rött? Fantaflaskan, haha!
50. Flirtar du mycket? Tror det, är en sån person
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte, aldrig gjort det
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser inte böcker
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha ja, jag dansar hela tiden, det bara kommer liksom vart jag än är, tyvärr... haha
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lyssnar aldrig på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev upp en sak nyss på mitt block
59. När var du i kyrkan senast? I somras när jag tog studenten
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Vet inte riktigt, men på gymnasiet var det helt klart bästa Eva!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 dag, typ när pappa och jag tältade utanför vårat hus när jag var liten, haha!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dej? Det var säkert mamma
63. Vad lyssnar du på just nu? Spotify, just nu är det "#FML" med GMX & Jockiboi som är på, låter det bara gå så det inte ska vara så tyst
64. Har du varit med i tidningen? Några gånger
65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet inte
66. Vem såg dej naken senast? En kille för inte alls längesen, mer än de säger jag inte, haha!
67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå
68. Hur imponerar man på dej? Genom att vara sej själv, vara charmig och rolig
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Hanna, mamma eller Billy
70. Har du någon piercing? Yes, i naveln
71. Din största vinst? Haha vet inte
72. Civilstånd? Så singel som man bara kan bli ;-)
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Några bloggar, Facebook, Instagram, Posh24 ibland
75. Ångrar du någonting du gjort? Säkert någonting
76. Hur gammal är din pappa? 55 år
77. Vilket är ditt drömjobb? Världsartist (Beyoncé, Taylor Swift, Britney Spears typ)
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Finns det säkert
79. Vad har du haft för husdjur? Hundar, katter, hamstrar, kanin, fågel (och hönor)
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dej? Vet inte, jag är en rätt öppen människa och berättar oftast allt
81. Svär du ofta? Ja, tyvärr, haha!
82. Sverige när det är som bäst? Sommaren (när den nu är)
83. Kan du åka slalom? Nepp
84. Vad har du ätit idag? Ingenting, ska äta strax
85. Vad har du för utbildning? Utbildad servitris och liite bartender
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet inte, allt är i perioder
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte här heller, går i perioder detta med!
88. Vilken är din bästa egenskap? Hm, vet inte riktigt
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är lat
90. Nämn två historiska personer som intresserar dej? Inga
91. Saknar du någon? Ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja det tycker jag!
93. Vad gör dej ledsen? Mycket
94. Vad gör dej glad? Mina vänner, komplimanger, mat, festa, musik, likes (haha) och när någon gör något litet för mej
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, men vill det någon dag
96. Vad ska du göra i helgen? Utgång på fredag och födelsedagsfest för min vän på lördag, på söndag kommer jag ligga i sängen hela dagen med en cola och chips säkert, haha!
97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha herregud, vart ska jag börja?! Fråga Hanna, haha, hon vet alla sjuka saker jag gjort och som vi gjort tillsammans! Men jag gör typ sjuka saker hela tiden..
98. Vad har du för laster? Att folk dömer mej när de inte ens känner mej
99. Vem är din förebild? P!nk och mamma
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Äta något och sen börja fixa mej för att åka iväg till Hanna, skulle börjat fixa mej för 40 minuter sen egentligen, oops!

Hoppas ni tyckte de va kul o få lära känna mej lite mer! :)

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0