Tisdagen

Var för trött för att blogga igår, så det kommer nu istället 😊

Var ju först hemma hos Hanna, sen så åkte jag hem o fixade mej för att sen åka till Mjölby för att träffa Emma för en liten lunch innan hon skulle till jobbet!
sen så drog jag upp till stan för att umgås med Eddie, Oscar & Jakob bland annat, sen så kollade jag lite på stan o va på Systemet innan jag åkte hem 😊



Men nu ska ni få veta vad jag & Hanna gjorde i måndags! Hon färgade håret på mej till mer blondare, aldrig innan färgat håret men ville testa 😊 blev såå nöjd!👌
Fixade även fransar på samma gång också😉
(från vänster före- och efterbilder, dock så är de ljusare irl)


Fler selfies med mitt blonda hår👇



(väldigt kladdigt & förstört smink på bilderna som kmr nu😳😂)




fransarna🙌👌👏

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0