Sjukt trött!

Har idag varit o tränat och sen så träffade jag Siri för att ta en fika! (då va ja onyttig, haha, men annars så har ja ju hållt mej månd-torsd och resten av denna dagen sen, men imorn så får ja äntligen va onyttig igen, längtat efter min choklad länge nu!!) Men gud vad ja tappa bort mej här nu😅 hur som helst, efter vi fikat så träffa vi grabbarna o va med dom ett tag innan jag skjutsa hem henne o ja åkte hemåt 😊

Har städat iordning lite mer på rummet, nu ser de rätt okej ut iallafall😂

Och nu ligger jag i sängen o kollar på "Morgonsoffan" med huvudvärk, ska strax gå o ta dän sminket o borsta tänderna så jag kan sova! Ska upp vid 9 imorn för att skjutsa mamma till stan 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0