LÖRDAGEN

I lördags så spåra de veerkligen, sjukaste utgången i mitt liv! Never been sooo drunk before🙎

Jag, Angelica & Billy hade förfest hemma hos honom på en flaska vin, sen så va vi lite smådrunk medans vi gick till stan och uteserveringen!




Vi va på uteserveringen strax efter 11 och vid 12 mötte vi där upp Hassan, och de va då allt började! Han beställde in champagne, 40 shotts osv osv! och på 1h så drack vi upp allt! Det slutade i kaos..
Hassan & jag skulle in på Ströget men blev utkastade direkt när vi kom in, sen tappa alla bort varann, främlingar tog hand om mej pga att ja ej kunde gå själv, polisen ville sätta mej i fyllecell men eftersom ja vänta på min skjuts så klara ja mej! puuh..
Så mådde skit i bilen påväg hem till han jag skulle sova hos.. spydde & gick o la mej! Mådde verkligen som ja förtjäna dagen efter. Hade 23 missade samtal också😁
Vad de gällde dom andra så Angelica fick alkoholförgiftning så hon låg med dropp på sjukhuset hela natten, Hassan klättrade på balkonger (??) och skadade huvudet så han har skrapsår där nu, och Billy, ja han satt med Angelica på akuten hela natten 😳

Det var i stort sätt de som hände på några timmar under kvällen de vi minns!
Siick, men får ta de lugnt nästa gång! Såhär får de ju inte gå till😂😅

Jag tog tyvärr inte så många bilder under kvällen för såattsäga, va ju rätt borta & filmade mycket, men här är bilderna som togs iallafall👇












(hahah fyyfan, den va så stark så den ba kom ut direkt igen!!😂😂)


Och sen dagen efter så drog ja te dom och se så att alla levde, haha de gjorde dom, så vi drog o käka & sen te Varamon för o ba chilla i solen lite innan jag drog mej hemåt!




/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0