HAR ÄNTLIGEN FÅTT KÖRKORT!

I torsdags så klarade jag äntligen mitt körkort! Känns fortfarande overkligt men fyfan vad najs det är!!👌






Så direkt efter så åkte pappa o jag till mammas jobb o överraska henne med att jag fått körkort och så bytte vi bil med henne, så skjutsa jag pappa tillbaka till jobbet och sen så var jag helt själv i bilen, fyfan vad läskigt det var!!

Så jag åkte o hämta Hanna och så åkte vi till Mantorp (Dollar$tore) och sen till MAX i Mjölby o så skjutsa jag henne till jobbet!

Efter de så åkte jag till pappas jobb & sen till Skänninge för att hämta ut ett paket jag fått! Sen hem och där överraskades av blommor & smörgåstårta👅👌




Sen så blev de o åka till Motala igen o hämta Angelica, så vi drog till Borenshult o åt glass 😊


Sen så åkte jag och David till MAXI o handla och bara umgicks innan jag åkte hem senare på kvällen 😊

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0