Flygplansmuséemet

Idag så åkte jag med pappa och bror till Flygplansmuséemet i Linköping! Sen efter så drog vi o åt och så släppte dom av mej på IKANO så fick jag gå därinne ett tag innan vi drog till Systemet alla 3! 😊

Och nu sitter jag o lyssnar på musik o väntar på att de ska bli mat! Lite folk har kommit hit så ska väl ut o umgås lite med dom! Sen ska jag också ta kort på min shopping som jag ska försöka få in på bloggen idag😉

Fyfan vad jag är sämst på att blogga, men blev lite fullt denna veckan (gjorde typ ingenting igår) 😅

Haha, hoppas ni stannar kvar hos mej ändå fastän de är lite dålig bloggning ibland😁 ska försöka bli bättre (jag säger så jämt, jag vet😳)

Det kan bli dåligt denna veckan pga att Motalafestivalen börjar imorgon och kommer festa i 3 dagar, fårse hur man mår o så, ska försöka uppdatera er så blir de inte så mycket på samma gång! Puss på er😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0