Bästa tisdag

Dagen började skit, vaknade nog på fel sida I guess, men va så arg på en person.

Hur som, drog till coachen, sen åt och så mot gymmet! Blev bara 45 minuter där idag för sen skulle jag träffa Angelica för en fika & prat, supertrevligt!👌






vi blev sen sjukt sugna på pommes så köpte oss en tallrik 😅👌

Sen så åkte mamma o jag o handlade och köpte med mej lite god kvällsmat till Hanna, så åt vi mat och så har vi gjort naglar som kommer i nästa inlägg.
Och så kollade vi bästa året i Melodifestivalen 2006 med bästa Lena Philipsson som programledare! Så blev 3 avsnitt där, sen lite vanlig film 😊
Haft en perfekt kväll iallafall, vad skulle jag göra utan min bästavän? ❤️









Godnatt, nu ska vi sova 💕

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0