Ny kommentar!

Såg nu att jag fått en ny kommentar som jag tänkte svara på nu! Kan dock inte godkänna den, vet inte riktigt varför (får göra det på datorn hemma sen), men kan iallafall svara på den här eftersom jag ej kunde göra de heller😁

Tack så jättemycket Alice! Tror du tänkte på när jag tog bilder med tidskamera än nu när jag tar i spegeln? Jag ska försöka hinna ta sånna bilder någon dag, är rätt stressad nu på morgonen, hehe...🙈
Men kan försöka göra det i veckan ☺️

👆👆
Jag antar att du menar när jag tog sånnahär bilder som dom ovanför? (1 år gamla bilder🙈)


Kommentarer
Postat av: David

sista bilden, så himla het, vill sätta på dig när du har den på dig

2016-12-05 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0