Ny hårfärg - brorsan hemma!

Igår så fick jag lite sovmorgon till 9.30 iallafall! Då kom mitt larm och så gick jag upp vid 10 o började fixa mej, sen så åkte jag ner till pappas jobb o åt smörgåstårta och fick även min bil tvättad🚙👌


Efter de så blev de stan för o köpa dom allra sista julklapparna och sen hemåt, då åkte mamma o jag till City Gross o handlade och kollade även runt på Dollar$tore, sen mot en annan affär och sen äntligen så hämtade vi upp brorsan från Göteborg! Såå saknad!❤️

Vi åkte hem o umgicks hela familjen, åt mat och kollade på film, sen mot slutet av kvällen/natten så vaknade mamma o jag själva i soffan, då hade vi sovit en stund hahah😂😂

Men här är lite bilder på nya hårfärgen iallafall om ni ej tänkte på de i förra inlägget om outfiten😊 är inte riktigt sån färg som dessa bilder, i andra inlägget ser det mer ut som! Råka bli liite för rosa, men annars är jag nöjd, nytt o vänja sej vid bara 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0