Frågor & svar

Hittade ett test på en blogg som jag med tänkte göra!☺️



• Favoritfilm? Titanic
• Favoritfärg? Rosa, orange & gul
• Boxer eller string? String
• Storlek på boobs? Jani, tillräckligt 😂
• Drömkille? Eric Saade, Enrique Iglesias
• Drömbil? Inte en aning 
• Vart vill du helst bo? Just nu, där jag bor, sen återstår o se!
• Favoritdjur? Katt
• Musikstil? Har såå himla blandad musiksmak! Allt från Carola till Eminem till P!nk till Cher till Avicii 
• Klädstil? Ja, vad har jag för klädstil😂 men alltid snyggt klädd gillar ja o va👌 
• Favoritlåt? Har ingen speciell, men just nu så lyssnar jag mest på: "Lights Out (Too Drunk)" med DJ Katch feat. Hayley
• Förebild? P!nk
• Favoritspel? Festspel😂
• Vart trivs du bäst? Med vänner & familj hemma eller ute!
• Vart hade du velat va just nu? I min säng där jag redan ligger i😂 
• Vem i världen hade du helst velat träffa? P!nk 
• Hur många har du på snapchat? Rätt många 
• Vad ville du bli när du blev stor som barn? Dansare och artist såsom Carola
• Är du morgonmänniska eller nattmänniska? Var alltid uppe jättesent förut men sen ja börja jobba så tidigt så somnar jag vid typ 7-8 varje kväll, haha! Men är ingen direkt morgonmänniska heller, så vet inte 😂
• Vad vill du ha till frukost? På helgerna gärna kokt ägg, men på vardagarna typ fil, macka eller gröt!
• Favoritmat? Ceasarsallad👌👌
• Favoritdryck? Coca Cola
• Favoritgodis? Svårt då ja sällan äter godis
• Favoritdrink? Rosa Pantern🍹
• Favorithögtid? Midsommar

• Vilken tid gick du upp idag? Halv 1 tror ja jag blev väckt av pappa
• Hur lång är du? 164 cm
• Hur mycket väger du? Ingen koll, 50+

• Senaste låten du lyssnade på? "Get The Party Started" med P!nk då den är på nu på teven
• Senaste filmen du såg? Kollar just nu på en turnédvd med P!nk från 2006
• Senaste meningen du sa? "Godnatt" till pappa tror jag
• Senaste personen du ringde? Mamma
• Senaste personen du messade med? Angelica tror jag
• Senaste meddelandet? "Okej"
• Senaste gången du var full? Inatt😂
• Senaste personen du kramade? Mamma idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0