Linköpings Statsfestival!

Var ju i lördags på Statsfestivalen i Linköping o såg Miriam Bryant och Norlie & KKV! Ska visa lite bilder & några videor från de 😊
Är sååå arg, jag filmade i stort sätt allt på snapchat BARA för att jag skulle lägga upp det! Brukar alltid spara dagen efter för hinner ej de när man filmar och ska kolla på artisterna samtidigt, och vad fan gör jag då?! Glömmer spara och ALLA videor förutom EN på Norlie & KKV med sämst kvalité försvinner😒 dock så filma jag på Miriam med min vanliga kamera som tur är! Men ändå?! Har inget mer än 10 sek på Norlie & KKV. Och filmade inte alla låtar på kameran jag ville ha på Miriams heller.... dom andra filmade jag på snap som är borta, usch vad arg jag är på mej själv!! Så fkn jävla klantig som alltid!!!

Här är bilderna & de ja filmade iallafall👇

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Videos:
 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0