En dag i Linköping!

Hej igen! Längesen igen! Var sjuk o så förra veckan så låg lite lågt med bloggen + att jag festade också!
Mådde skit förra veckan, spydde sammanlagt 4-5 gånger under samma vecka.. fyfan vad skit ja mådde, kom bara med hostan, ibland var jag inte ens förberedd.. men nu mår jag myycket bättre, hostar lite grann bara, men börjar bli bättre, var ju myyycket värre förut, nu kan jag åtminstone göra saker utan att behöva hosta ihjäl mej, fyfan vad skönt att det nästan är över!

Men denna dagen började med ett bra samtal, sökte lite jobb igår och fått lite svar från arbetsgivare så var idag på jobbintervju som gick bra!

Senare under eftermiddagen så har jag varit i Linköping tillsammans med mamma och min moster! Hittade vääärldens finaste kjol på BIKBOK för nästan 400, men vafan, var tvungen o ha den, typ finaste i världen!! Visar den imorn/övermorn då jag tar kort på min shopping 😊

För imorgon så blir de Ullared med mamma! Ska bli såå kul!! Har så mycket att se fram emot denna veckan, men hur som helst så borde jag fixa mej för sängen och sova nu eftersom jag ska gå upp klockan halv 6 imorgon..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0