Bra dag!👌

Hej, va så trött när jag kom hem igår så här kommer bloggningen om min dag igår😊

Gjorde först lite körkortstester på datorn, sen fixade jag mej i typ 2-3h för sminket gick åt helvete så stod sjukt länge..
Sen åt jag lunch o åkte till Mjölby vid 4 typ, träffade Kim & Jakob en stund innan jag fikade med Sussie 😊


Eddie kom även o snackade lite med 😊

Sen så va Sussie och jag med Kim, Jakob och Oscar o drog till nån jävla as läskig bro som va trasig och va vatten o sten under, fyfan, fattar inte ens att jag gick upp på den asså😅
Sen drog vi till Kims mamma och hängde där med katterna en stund, sen drog Sussie hem o så drog vi o åt 😊

Åkte hem vid kvart i 9, fyfan vad kallt de va då, jag hade ju lite kläder på mej och ballerina skor, haha, visste inte att jag skulle va ute hela dagen😁😅









/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0