Bloggandet..

Sorry för fett dålig uppdatering denna helg, har idag inte gjort så mycket, kom hem i eftermiddags och så va min moster och hennes man här och sen så kollade jag teve med min familj och så bada jag förut, sen har jag inte gjort så mycket mer denna söndag😊
Nu ska jag kolla film & sen sova, är ledig imorgon och på tisdag, såå skönt!👌

Sova hemma för första gången sen i onsdags då, ska också bli skönt faktiskt haha 😅 imorgon ska jag inte göra ett skit har jag bestämt mej för, bara njuta av min lediga dag & kurera mej, fortfarande fett ont i halsen och är sjukt genomförkyld. Mår illa också men de e nog på grund av alkoholen så de e självförvållat men jobbit ändå😷

Bloggar om min helg imorgon!
Godnatt😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0