Dålig update igen, sorry..

Hej igen! Sorry för suuuuuuperdålig bloggning denna helg 😶 men nu har jag nog lagt in alla inläggen som skulle in tror jag😉👌

Har idag jobbat mellan 11.30 - 15.00 (fick sluta tidigare) och sen så drog vi till Motala för jag skulle köpa ett spel och så skulle vi handla också! Köpte spelet under, Twister, inte spelat de sen jag gick i skolan/fritids😁😅

Senare ikväll har jag lagat mat & badat, inte så mycket mer faktiskt ☺️

tog förut bort mina kära fransar som suttit i över 6v nu😶 
bilder från dagen med fransarna👇














Nu sitter jag i sängen och somnar snart, så ska nu borsta tänderna och sen sova 😊 jobb imorn!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0