Yesterday

Igår så va jag hos tandläkaren och fyllde i en tand som dom klantarna gjort fel en annan gång, sen så åkte jag till UM och så var de stängt?? och sen så gick jag lite på stan med mamma för att kolla present till Danne men blev att jag själv shoppade istället, sen så åkte jag till Billy & David 😊






wtf, fick denna bilden på snapchat, haha märkte inte ens att han tog den på oss😅

Sen så spelade jag, Angelica, Billy & David poker.. dom skulle lära mej spela de och jag gjorde typ fel hela tiden o fatta inget så alla va typ as arga på mej😂 och jag o Angelica va typ övertrötta o skratta åt allt😅 grabbarna sa att dom aldrig mer skulle spela med oss igen😶 hahahah, sånt jävla hat😂😅


(övertrötta*)

haha smög på Angelica när hon skulle hämta ngt o så står jag precis bakom henne och hon visste inte de o blev livrädd😅



Drog hem halv 11 och försökte kolla film, men somna såklart😌😴

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0