Skåål för de e freeda! 🎉🎉

Denna dagen har varit heemsk, gick upp o gjorde ett körkortsprov på datorn som gick rätt bra 👍 sen vid halv 1 så duscha jag och skulle sen fixa mej, sen nån gång efter 3 så åkte jag till Motala för skulle köpa en ny bh, sen så blev de inte att jag köpte den, så var hemma vid 4 och så valde kläder på 3 minuter så blev tyvärr bara något, sen drog jag till MAX och köpte mat te mej o Siri o så stressade jag te henne o åt på 5 min och sen så gick vi till bussen som gick kvart över 5! Så sjuukt stressig dag!! Hade tänkt att välja kläder i nån timma och sminka mej kort tid och vara tidigt hos Siri meen så blev det inte! Gjorde om mascaran 7-8 gånger, tog dän och gjorde om, blev iinte bra för mascaran var ny! aja, heemsk dag!

Så nu är vi hemma hos Viktoria o förar lite innan vi ska dra på födelsedagsfest! 🎉


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0