Fml

Dagen börjades med att läsa körkort, har nu bara 57 sidor kvar av boken, vill verkligen ha de nu!! Sen så låg jag i soffan o kolla skor o annat kul på nätet och tyckte synd om mej själv för haft världens jävla mensvärk idag!! ... eller fortfarande har 😓👊

Sen så fixade jag mej o så åkte Hanna och jag till Dollar $tore och hade skitkul, sen Godishuset + MAX innan vi åkte hem till henne och kollade på film, supermys kväll men nu ska vi sova.. eller ska försöka med den värken jag har i magen 😭










Fick värsta kramperna i magen nu, kul, fml, godnatt!

/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Matilda

Testat naproxen mot mensvärk? Det är det enda som hjälper för mig, finns på alla apotek vid annat smärtstillande! Hoppas det blir bättre!

Svar: Aha okej, får testa det! Tack så mkt :)!
Juliiamariahh

2015-09-11 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0