Börjar bli trött på det här nu 😕😷

Söndag igen..
Kom hem i förmiddags och åt lite frukost med mina föräldrar och så la jag mej på soffan med Gustav och kollade film och sov, har inatt sovit knappt 4h eftersom att jag ej sovit hemma så varit lagom seg idag😁
Sen på eftermiddagen så kom min farmor, faster och hennes man + mina kusiner och fikade lite! 😊

Har nu mått illa i flera veckor och börjar bli sjukt lack på det nu, och idag fick jag ont i halsen också, fml typ 😒 ja, alltid är det nåt..

Tänkte nu måla tånaglarna och lägga mej i sängen och kolla på nån film!

Fick igår en armbåge rätt på munnen på dansgolvet och har lite ont idag, tom fått ett litet sår😅



/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0