Min dag!

Va i Ullared vid tjugo över 9 typ och då shoppade vi jävel! hittade massor fint som kommer i nästa inlägg 😃👌
Men vart för en gångs skull riktigt besviken på Ullared, fanns typ inga bh:ar jag ville ha, fanns inga string, typ inga snygga kläder, mest "tantkläder" kan jag tycka.. och om man hittade något fint så fanns det bara i L och XL 😒
Sen så åt vi på restaurangen och åkte från Ullared typ tjugo över 2 😊 hemma efter 5 och klockan 6 så hade jag balträning, haha varit mycket idag! och jag som mått så dåligt med... ! men aja, ska strax sova nu efter jag fixat min telefon som fått något ryck igen och jag kan inte använda snap längre 😒

Hade as kul i bilen idag! Lyssnat på verkligen ALL gammal musik på Spotify, allt från Carola till Nanne till Jill Johnson till Whitney Houston
u know it 😉 vääldigt mycket svenskt iallafall och mycket Melodifestivalen 👍
Påvägen hem så hade vi en tävling mellan mina föräldrar att jag satte på alla vinnare i Mello mellan 1999-2015 och dom skulle gissa namn på låten och artisten, mamma vann med 20 poäng mot pappa som bara hade 6 😬











/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0