Krångligt

Då ligger man för en gångs skull i sängen tidigt, la mej innan 10 för ska blogga, kolla film och dricka blåbärssoppa 😊 så nyduschad o nybäddad säng, kan inte bli bättre👌

Idag slutade vi skolan vid halv 12 så vi drog o åt sen satt i cafeterian o va oseriösa (Siri och jag) 😊 o helt plötsligt så fick vi för oss (kan vart min idé) att vi skulle kasta/passa varandra med min festisflaska fram & tillbaka från cafeterian och runt förbi H-korridorerna och tillbaka igen, hahah, dog typ av garv 😂 sen så skjutsade hon runt mej på en stol i cafeterian med, var typ 4 där inkl. våran lärare 😬😂

Sen så drog vi till gympasalen för att de ösregnade ute o satte på as hög musik o hade allmänt inget liv 😂 så tog vi bussen till stationen o sen tåget till Linköping där de va såå krångligt att hitta NÅGONTING till balen (t.ex en balväska) , så va i stan sen fick vi dra till IKANO så de va krångligt, så de fira vi med McDonalds innan vi åkte hem på kvällen!
så hjälpt Daniel med att skaffa Instagram o lärt honom det eftersom att han ville det, bästa syrran är ja😇

Haha! men haft en så sjukt bra dag! o fattar inte hur Siri står ut med mej när jag är så krånglig när jag shoppade idag😬 såå skönt att vara hemma kan jag säga😅👌





Så nu kom denna tunga sötisen o la sej här😇👇

Och förresten! Grattis till min vän Martin som fyller år idag! 😃

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0