Balen!

Fyyfan vad kul balen var igår! Trevliga människor och bra musik och mycket dans hela natten!! Kändes dock as konstigt att dansa i världens största klänning, haha! 😂
Men balen började inte lika bra för vart inte nöjd med mitt hår hos frisören så jag tyckte jag vart jätteful så innan vi skulle åka med bilarna till balen så började jag gråta i panik för mådde så dåligt över håret😌😔 det kändes helt enkelt inte bra...
Men sen kvällen vart såå lyckad!! och bästa personerna var o tittade på mej o sa positiva saker, underbara är ni! ❤️
 
Men alla som inte tänker gå balen, tänk om! Det är så sjuukt kul, tycker alla ska göra det👌
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0