EN RIKTIGT GRYM HELG!

Då ska man sova igen då, för en gångs skull i min egen säng, sovit hos Siri hela helgen nu så känns som 100 år sen jag sov här!👌

Vaknade från början vid typ 8 imorse och var uppe lite sen så gick vi 3 o la oss igen, vaknade igen vid ca 2! Siri o ja drog o handla på Lidl innan vi gick tillbaka till henne o lagade mat, fikade o kollade på "Family Guy" , så en riktigt skön söndag, orkar ju ändå inte göra mycket mer på en söndag när man druckit dagen innan! 🙈

Sen när ja kom hem så kolla mamma o ja på ett avsnitt och sen så fixade jag mej för sängen, måla naglarna o duscha osv sen satte ja mej vid datorn o fixa en grej på bloggen som äntligen är klart nu!

Men kortfattat: EN RIKTIGT GRYM HELG!

Men nu ska jag typ sova, så här är lite bilder från dagen 😏👇








/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0