Dagen👌

Har haft en sÄ gryymt bra dag idag!
Morgonen började skit, kom lite försent för allt gick Ă„t helvete imorse... men sen nĂ€r jag kom till skolan sĂ„ skulle vi tydligen Ă„ka ivĂ€g pĂ„ studiebesök (ölbryggeri) nĂ„nstans 😬😂
SĂ„ var tbx i skolan klockan 11 och fick dĂ„ reda pĂ„ att sista lektionen var instĂ€lld sĂ„ slutade skolan 11 dĂ„đŸ˜š Ă„t mat, sen sĂ„ satt jag, Siri och Josef i cafeterian och Siri jobbade, vi andra satt o tog selfies och ringde till folk istĂ€llet 😂😂

sen vid halv 2 sĂ„ drog Siri och jag och mötte upp Jakob och gick till stan och gick i lite affĂ€rer och hann med och fika ocksĂ„ lite grann, och hann Ă€ven testa typ alla sĂ€ngar pĂ„ Jysk med, hahah! 😬
Drog hem vid 5 och Ă„t och kollade pĂ„ avsnitt med mamma och lite sĂ„ 😊
sen sÄ kollade pappa och jag pÄ film lite ocksÄ och nu sÄ ska jag sova!
Lite snygga bilder frĂ„n dagen... (eller😂)













/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0