Bra dag👌

Ligger nu i sängen o håller på o somna, orkar egentligen inte blogga de här sista inlägget men gör de ändå för eran skull😘

Men idag så var ja o blev "medlem" på ett gym i Mjölby så nu jävlar ska ja börja träna! 💪🎽
Så fick en liten goodiebag också med lite grejer i som jag kan visa imorgon, inte hunnit ta kort på det idag eftersom att jag var hemma 4 och sen åkte vid kvar i 5 igen😬

Ikväll så har jag varit på McDonlads och kollat bio med mamma och min morbrors sambo så de har varit trevligt! 😊
Mamma har ju velat se "Fifty Shades Of Grey" huur länge som helst så följde med för hennes skull, och att det fanns popcorn pckså👌
Så filmen var rätt så bra faktiskt 👍
RITA ORA VAR JU MED!😃👍

Men nu mååste jag sova innan jag somnar mitt i blogginlägget! 🙈🙈

















/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0