STUDENTEN!!

Då var skolan över! känns så himla konstigt att veta att man liksom inte ska tillbaka dit och så... känns såå tråkigt, men ändå känns det spännande o söka jobb och sånt!
 
Min studentvecka har varit roligaste eever och studenten var skitkul också! Jag är suupernöjd!
Och är så glad att jag träffat så många nya vänner från klassen och olika linjer från skolan, tack för att ni gjort mina 3 år till dom bästa! kunde inte haft det bättre i skolan!
Kommer sakna alla såååå mycket, hoppas vi håller kontakten!!
 
Och tack för uppvaktningen på min student av släkt, familj och vänner!
Tack för presenter och allt ❤️
 
Bilder från min studentdag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0