Sjuk

Denna dagen har varit väldigt seg, kom hem runt 10 imorse och gick o la mej och vaknade igen vid halv 5 ikväll, mådde så jävla dåligt.. illamående, förkyld och snorig, hosta, nyser, huvudvärk o kände mej bara allmänt dålig hela dagen, just nu så är jag bara så förkyld & snorig & nyser, känner sej inte speciellt fräsch idag asså 😬
Men studentveckan är ju bara 1 gång i livet så då får man må såhär, det var så värt de!👌
Jag vet att jag sa att bilder från studenten skulle komma idag men orkar inget och ska sova nu så lovar att dom kommer imorgon på bloggen och på Facebook 😃👍

Men haft en trevlig kväll iallafall, min morbror och hans sambo är här nu och dricker lite vin med mina föräldrar o lite så ☺️
Men nu ska jag sova, godnatt! 😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0