Utomlands ✈️

Då tänke jag sova då, dock senare än vad jag hade tänkt, men tiden gick den med!
Har idag fixat telefonen och sen så åkte vi till min farbror och hans fru o fikade, sen hem och fixade telefonen igen och nu är den äntligen klaar! 👌
Sen så packade jag i allt i väskan och det sista så nu är det också klart!
Sen så var jag hos Hanna, vi köpte pizza och kollade på bästa "Andra Avenyn" 😊
Så nu är jag nyduschad och benen är lenast i världen! 🙊
Tagga Polen imorgon dåå!! 🎉🎉












/love juliiamariahh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå vad hände med student presenterna

Svar: Dom kommer nästa vecka eller denna! åker utomlands idag så tar kort på dom när jag kommer hem. Sa att jag tar kort på dom när jag fått ny mobil och nu har jag fått det!
Juliiamariahh

2015-07-19 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0