Dag 4: Polen

Efter frukosten så drog vi 4 till några affärer och kollade & köpte lite! sen så åt jag faktiskt Burger King, jag hatar de annars (ätit de 1 gång innan) men det funka idag, inget jag kommer äta igen frivilligt, haha! ☺️
Sen efter de så drog Siri och jag o handlade lite och drog te rummet och kastade en M&M påse fram o tillbaka till varann o dampa😳 sen framåt 9 så gick vi till en restaurang fulla, beställde och så började Siri må skit så avbeställe maten och drog tillbaka till hotellet! jag beställde asgod roomservice och nu så sover Siri och jag sitter vid bordet, ska gå o borsta o lägga mej också 😊
Åka hem imorgon dåå, så upp tidigt, skönt att man packat typ allt redan👌





















/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0