Mitt nyår 🎉

Hade ett jättebra nyår! Åt först 3-rätters med familjen innan man drog på förfest med Emma, Siri och Joanna, sjöng och dansade till låtar med One Direction, Lena Philipsson, Eric Saade, Carola, Nanne, osv, haha! (var väl lite jag som tog över låtvalen😬😬)! sen så tog vi tåget in och Siri och jag skulle till Platå men hon hade glömt sitt legg hemma, så vi 2 tog tåget hem och hämtade det och så skjutsade min bästa mamma tillbaka oss till Linköping igen då klockan var tio i 12, så fick stå i kö utanför så var inne på Platå vid 00.10 eller något. och så igår så var de helt gryym musik på krogen, asså det har aldrig varit såå bra musik på Platå någonsin?! låtar som: "Anaconda" , "Wannabe" (Spice Girls) , "Genom Eld Och Vatten" , osv! Jag kunde alla låtar utom 5 kanske, så jäävla grymt! så har fortfarande ingen röst kvar efter att ha sjungit rösten av mej inatt, haha!😂
Men tack alla inblandade för ett riktigt bra nyår! 🎉






såg inte ens att du tog denna bilden Siri😨














/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0