Detta hände år 2014!

Ett sånt jävla bra år 2014, hände väldigt mycket och träffade så mycket underbart folk! 😊

Tack till alla som gjorde mitt 2014 till det bästa året någonsin! 👍 F**k you till er som förstörde det! 👊
Ni vet alla vilka ni är! ❤️

Här är lite vad som hände under året:

Januari:
har verkligen inget o skriva här, men jag började med matten igen😂📕

Februari:
Var i Linköping o kollade och träffade Anton Ewald för 2:a gången!
Serverade också på Hagdahlsmiddagen Linköpings slott m klassen och hittade sen inte hem när lärarn skulle skjutsa hem oss efteråt😂

Mars:
var och hälsade på på 2 bondgårdar med båda restaurangklasserna 🐮🐷

April:
var ute och åt med mammas sida för att mormor hade varit död i 1 år och sen så var vi på minneslunden och la blommor osv för henne!❤️
Mamma fyllde 50 år!🎉

Maj:
körde bil för första gången & hämtade en väldigt liten Charlie i Norrköping😻

Juni:
Slutade 2:an!
Jag fyllde 18 år! Gustav fyllde 5 år! Serverade på studentmiddagen med klassen! 🍴

Juli:
Var på Liseberg med bästis och hennes familj! Skaffade Instagram (min första bild längst upp till höger🙊)!
Var och kollade på & träffade Magnus Carlsson & Shirley Clamp på deras show "Tillsammans" med bästis och mina föräldrar i Örebro 😊

Augusti:
började 3:an och var på Rix FM festival i Linköping med bästis med artister som Eric Saade, Darin, Amanda Fondell, Albin, osv uppträdde på! 🎤
Var också i Ullared med bästis och mina föräldrar!

September:
Min bästis fyllde 18 och vi gick ut för första gången! Belle var med också😊
Tog sista skolfotot någonsin 😬

Oktober:
Träffade Paradise Hotel-kändisarna: Eric, Kristian, Smail, Paow och bloggaren Viktor Frisk Platå! Viktor träffade jag 2 gnr under samma månad!
Och sen roligaste och gryymmaste utgången med bestfriend! ❤️🍷👲

November:
Klippte av mej håret! 💇

December:
Julbord i restaurangen i skolan, tittade & träffade IDOLERNA: Josefine, Mollie & Lisa i Motala!
Firade in det nya året på grymmaste sättet, bästa nyåret någonsin! 👌

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0