Dagen! 😊

Nu är det snart dags att sova, fåse om jag lägger upp dagens outfit nu eller imorgon de första jag gör typ!

Första dagen i skolan idag då (yaay... eller😆😆) men den gick oerhört fort ändå! oj tror inte jag prata med någon alls i skolan idag förutom Siri o min lärare😬😬 prata väl liite med någon mer men vissa inget alls 😨😨 sorry...
men började klockan 12 i skolan idag och slutade runt 3, så min bästis plockade upp mej i skolan och så drog vi till Motala o jag bjöd henne på fika💁
Sen så drog vi hem till mej och jag va så superexited för att jag äntligen fått mitt paket från Nelly... men de va stor besvikelse då de 3 klänningarna jag beställt inte alls satt / såg ut som jag velat & trott.. så tillbaka med dom asen! kanske ev att jag behåller 1 av dom, och den fjärde jag skicka efter, ja den kom inte ens? 😨😨 haha, ja vad säger man liksom.... 💭
sen så drog vi till min bästis o åt nudlar och kolla serie, de va min dag kortfattat typ! 😊😊

Liite bilder från dagen dåå👇👇







Naaaaawwww 👆👆❤️❤️


/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0