Sleeep

Nu är det bara 31h, 15 min kvar till Melodifestivalen 2015!!! 😬😬😬 kan inte vänta juuu🙊

Men imorgon kommer sötnosen hem till meej, så superglad för det med! denna helg kommer bli awesome 👌

Är nu hos världens bästa vän (hon sover dock vilket jag med borde göra nu🙈) så vi har pratat o kollat film osv ikväll, satt o pratade oavbrutet i fan timmar azz😬😬 inte träffats sen i typ måndags o då har man mycket o ta igen, tro de eller ej😂❤️

Praktiken var förresten aaas bra idag, lärt mej kassan och fått sjuukt mycket beröm med 👏

Men nu ska jag sova, godnatt! 😊




Danne o jag lagar mat 😂😂





(lånad bild av henne😬👆)


hah va ba tvungen 😬👇

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0