Längesen vi hade så kul!!

Godmorgon på er! vi ligger fortfarande kvar i sängen, ska väl ner o äta snart 😊
Idag är de semledagen så hoppas jag får det 😳😳 haha !

Vart dålig update igår, det var för att vi sov rätt länge hos henne, sen åt vi, jag fixade mej, jag åkte till UM och sen vid 4 så åkte mamma och jag till Linköping för skulle kolla på balklänning och de stängde klockan 6 så vart liite tajt med tiden😬 men hittade en som ni får se i nästa inlägg sen!

Sen så kom bästis till mej på kvällen och vi hade verkligen aas kul!! längesen vi hade så kul bara hon o jag (och i helgen då🙊)!

Så var upptagen hela dagen igår och fanns nästan ingen tid för bloggen då 😳 och idag ska vi spela Sims!! 😃😃 var månader sen man gjorde de så de ska bli riktigt kul!!




/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0