Kvällen ifrån igår!

Igår efter kvällsmaten så drog jag ju till Siri och fixade mej för förfest & utgång😊 så de va jag och Siri + att de kom 5 grabbar sen 👍
så förfesten var riktigt rolig, sen vid halv 1 så tog Siri och jag tåget in till Linköping för att dra till Platå, där träffade vi Kian Avar från Paradise Hotel och jag ba hälsade och han hälsade tillbaks, haha tänkte mej inte för att jag inte kände honom, haha! 😂
Blev väl bara värsta chocken att se honom där så de ba kom 😬🙈
Lite senare när vi hade hängt av oss o så så träffade vi honom igen och jag tog bilder med honom 😊
Så utgången var rätt så lyckad, var dock ute 1,5h haha för tåget gick vid 3 sen, haha! 😃
Här är lite bilder från igårkväll! 👇
























/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0