Godnatt!

Nu ska jag sova efter en riktigt lugn o skön dag 😊 inte behövt göra ett skit, så jäävla skönt👌
Vaknade ju tidigt så då gick jag och bästis ner o åt frukost, sen spela lite Sims och sen runt 2 så kollade mamma och jag på några avsnitt av "90210" , den är så gryymt jäävla bra, fan sjukt huur bra serien är asso 😬😬
Men senare så åkte jag till bästis o åt mat o så har vi spelat Sims hela kvällen framtill nu då vi kollar film istället innan vi ska sova 😊 så alltså en riktig bra dag👌

Imorgon ska jag in o handla o lite så med mamma så då kmr nya bilder på mej igen, varit osminkad tisd, onsd och idag så de har varit så extremt skönt o slippa ha det 👍💄

Godnatt, ska sova när som 😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0