Godnatt!

Nu ska jag sova efter en riktigt bra dag! varit i skolan idag från 10-15 och jobbat med Siri i cafeterian så skickat in massor grejer 😊 och de värsta av allt var att 5 av uppgifterna hade jag redan på min dator klara, bara det att jag hade glömt o skicka in dom i tid, så skicka in dom idag, hade lika gärna kunnat skicka in dom för månader sen då dom skulle skickas in o fått bättre betyg på dom, fan... visste inte att dom var klara redan ju 😕👎

sen så har jag mått dåligt hela eftermiddagen o så så stannade hemma från praktiken, men imrogon ska jag dit igen! inte långt kvar till lov nu 😍

och min bästis kom förut ikväll med så vi har pratat och kollat på film och nu sover hon och det ska jag med göra!
Puss 😘






























/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0